sunnuntai 16. tammikuuta 2011



joo-o. poikaystävä löysi mun blogin. vittu.

tekisi mieli huutaa, itkenyt oon tänään jo. aloitin eilen e-pillereiden syönnin ja nyt mun mieliala vaihtelee koko ajan ja oon tosi kiukkunen ja suutun ihan pienestäkin. riitelin tänään äidin ja siskon kanssa, jostain niille pienestä asiasta. mulle tärkeästä, ruoasta. en halunnut sitä rasvaisinta vaan sitä kevyempää, en halunnut sitä valkoista leipää tai pastaa vaan sitä tummaa.

koulun takia paha olo. en ollut viime viikolla kun kerran vaan koulussa. tosin olin pari päivää kipeenä, mutta loppu viikosta en vaan pystynyt meneen. yöllä en saanut unta ja en aamulla herännyt. huomenna menen kyllä kouluun ja ensi viikolla. en mä voi näyttää kellekkään etten pysty siihen. mä lupasin tän itselleni että saan kaksitutkintoa. mä lupasin.

6 kommenttia:

  1. Voi ei!

    Toivottavasti antaa sinun jatkaa rauhassa kirjoittamista eikä takerru ja jää vahtaamaan ):

    Ja toivotaan, et pillerien aiheuttamat mielialavaihtelut rupee pikku hiljaa tasaantuu.

    Jaksa pieni <3

    VastaaPoista
  2. Auttaisiko sinnuu jos siirrät blogisi osoitteen? Niin voisit purkaa fiiliksiäsi ilman poikaystäsi kyttäämistä? (:

    Mie uskon sinnuun, että saat sen haluamasi kaksoistutkintosi. Jos et kuitenkaan saa, vaikka parhaasi yritit niin ei se ole häpeä. (:

    VastaaPoista
  3. Voi sua muru, kovasti jaksamisia ja oikein iso kaukohali ♥

    VastaaPoista
  4. Munki poikaystävä tietää mun blogin ja sen tietämisen jälkeen en saa olla syömättömyyteni kanssa salassa, mua vaikka hän tietääkin niin ei se mitään auta oon silti laiha <33 :) Mun äitikin löys mun blogin syksyllä mut sillon vaihdoin osotteen, vaihda säki osote jos se auttaa :) <33 Aloitit e-pillerit lauantaina, mä oon syöny niit nyt yli kaks vuotta ja voin kertoo et ei ne lihottanu mua ja ne estää osteoporoosilta ja niiden avulla kuukautisrytmi on säännöllinen :) Voimia :)<3

    VastaaPoista
  5. ihana blogi sulla, sait uuden lukijan (:

    tsempit ! (:

    VastaaPoista
  6. Heippa,

    löysin Sun blogin ihan vahingossa. Tsemppiä koulujuttuihin ja syömisjututihin myös. :)

    VastaaPoista