keskiviikko 15. syyskuuta 2010


menin tänään tanssiin, olin viime viikollakin. oli ihana taas vaan antaa liikkeen viedä ja vetää täysiä ja hyppiä ja pomppia ahdistusta pois, opettaja huutaa "liikkukaa kaikki ahdistukset pois, rentouttakaa keho" ja koko ryhmä heiluu, hyppii ja potkii maata. se oli ihanaa, vaikka se omituiselta kuulostaakin. tää vaan on se mun laji!

sisko on luokkaretkellä, on ollu koko viikon, tulee perjantaina takaisin. mulla on ikävä sitä, en vaan halua myöntää sitä, joka on minusta typerää. soitti se mulle kerran ja sanoi että on laihtunut kun on ollut niin pahaa ruokaa ja on liikkunut niin paljon siellä. mua pelottaa että se on laihtunut.

söin tänään salmiakkia. yäk, en edes pidä siitä kauheasti. oli vaan pakko syödä, enkä tiedä miksi, olen ollut nyt vähän aikaa niin etten ole syönyt oikein mitään, tai varsinkaan sellasta mitä en saisi syödä. ja sit meen pilaan sen jollai sellasella mistä en edes pidä.

jospa sitä saisi tänä yönä unta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti