tiistai 28. syyskuuta 2010


olen taas kerran ihastunut... mutta tää ei oo kyllä mitää perus settiä, tää on ensimmäinen kerta että musta tuntuu sillä tää saattaa onnistuakkin. jutellaan joka pv mesessä, mutta vaikka ollaan samassa koulussa ni silti siellä välillä esittää ettei näkiskään mua, joskus kyllä moikkaa, mutta harvemmin, sitten taas illalla lentää sellasia juttuja että..

en mennyt tänään lukioon. menin kyllä amikseen, mutta lukioon oli vaikea lähteä, en vain tiedä miksi, tai tiedän en vain kehtaa kertoa. kuulostan vaan niin tyhmältä enkä halua mitään teiniangstia.
nyt tulee muutenkin tylsää tekstiä, päässä ei liiku muuta kun sisko ja sen ongelmat, ehkä huolehdit liikaa mun pikkusiskosta, se on mulle rakas, mut se vaan ei taida oikein tajuta sitä, kun ei halua koskaan apua, eikä se kerro mulle mitään. haluisin että se pystyis puhumaan mulle melkein kaiken kaikesta. haluan olla sille ISOsisko, joka auttaa ja huolehtii. en halua että sille tapahtuu mitään kamalaa.

mutta oon itkenyt ja mun upouudet ripsien pidennykset on siksi pilalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti