perjantai 3. syyskuuta 2010


noni, nyt on ruotsin ja enkun kurssit alotettu. en muuta osaa sanoa, kun että rankkaa tulee olemaan! tanssissakin olen kerennyt olemaan, aina jos on parikin tuntia vapaata, niin liitän niille ajoille mun tanssitunnit.

en oo kerenny syömään kauheesti, se on hyvä, mutta toisaalta se vaikuttaa muhun aika paljon, en pysty kunnolla keskittymään, ja väsyttää ja heikottaa enemmän. ei tee edes mieli ruokaa, koska on koko ajan kiire ja tekemistä. pelkään vaan että alan stressaamaan liikaa. pelkään sitä että tulen kipeäksi ja joudun olemaan pois koulusta, oon syönyt joka pv kaikkia vitamiineja, mutta kurkku on silti jo kipeä. en halua jäädä jälkeen missään aineessa, joten menen vaikka keuhkokuumeessa kouluun.

kuulostan typerältä kun selitän koulusta koko aika, mut oon niin iloinen, koska olen viimein koulussa ja tuntuu ensimmäistä kertaa että siellä menee hyvin ja pystyn olemaan siellä ahdistumatta.

tosi kova väsy. taidan mennä nukkumaan.

1 kommentti:

  1. Mä pelkäsin vastata sun kommenttiin. En mä halua et joku tietää et kuka mä oon oikeessa elämässä, en halua että joku oikeesti kattoo mua tietää että mä oon näin heikko.

    Mulla on ittelläkin aavistus kuka voisit olla. Sain sen ekoilla tunneilla, kun oikeen etin jotain sellasta. Ja se on pysynyt. En tiedä varmasti, mutta en tiedä haluanko ees tietää.

    Pitää tehdä ero ulkomaailmalle ja mun sisäiselle/nettimaailmalle. Tanssiessa oon muualla, eikä se kuuluu kumpaakaan noista.

    En tiiä miks mä selitän taas jotai tällasta henkilökohtasta roskaa. En usko että sua kiinnoistaa yhtää :D

    En vois sanoo mitään melkein koko blogistani koskaan kellekkään oikeassa elämässä. Tää maailma on mun pakopaikka. Ja niin varmasti sunkin. Nii en tiedä haluisinko tavata sut, koska se ei muuttais mitään. Enkä usko, että meistä tulis kavereita tällasen kautta. Toisaalta se ois kiintoisaa.

    Ääh.. itsekästä selittää itsestään koko viesti, mutta mitä muuta tää koko laihdutus touhu voikaan olla jos ei itsekästä?

    voimia sulle <3

    VastaaPoista